Organix tea tree mint sampuan ve sac kremi

Merhabalar,

Bugun uzun zaman önce bitirdigim fakat paylasmayi unuttugum biten bir sampuan ve sac kremini sizinle paylasmak istiyorum.

Organix tea tree mint sampuan ve sac kremi

Almanya Müller magazasindan satin aldigim bu setin normal satis fiyati 16 euro idi fakat ben o gün bir indirim oldugunu gördüm ve ikisini de yari fiyatina yani 4er eurodan 8 euroya sati aldim.






Saca nem verme vaadi olan organix tea tree mint sampuan isminden anlasildigi üzere cay agaci ve nane icermekte. Cok sert bir ambalaji oldugunu söylemem gerek cunku bitimine yakin icinde kalani almakta zorlandim ve careyi kapaklarini cikarmakta buldum. 385 ml ürün iceriyor ve uzun bir süre kullanabileceginiz ürün.
Organix tea tree mint serisini severek kullandim. Öncelikle ince telli ve cabuk yaglanan saclarim oldugunu belirtmeliyim. Icerigindeki cay agaci sac diplerimdeki yagi cok guzel alip sac diplerimi kuruttu. Bazilarinin sevmeyecegi bir durum olsa da benim yaglanmami geciktirdiginden sevdim ben. Nane ise hem benim icin hos bir koku saglamis hem de uyguladigimda sac diplerime degisik bir ferahlik hissi verdi. Dislerimi fircaladiktan sonra agzimda olan o ferahlik gibi :)
Köpürmesi basarili, tek seferde sacimi guzel temizleyen bir sampuandi.
Sac kremi ise saclarimi kolayca taramami sagladi.





Eger tekrar indirime denk gelirsem baska serilerine sans verebilirim fakat ayni etkiyi gözlemledigim daha uygun fiyatli seceneklerim oldugundan suan icin almayi dusunmuyorum.
Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Hiç yorum yok