TEŞEKKÜRLER


21.09.2017  

Bugün benim doğum günüm, kimine göre 30 kimine göre 29 umJ. Hani şu bir türlü doğrusu bilinmeyen yaş hesabı. Hiç önemi yok, kaç yaşında olduğumun. Ben her doğum günümde daha mutluyum. Geriye dönüp bakıyorum, neler birikmiş, neler gitmiş hayatımdan. Yaşadığım iyi, kötü her şeyden ders alayım istiyorum ama işte istemekle de olmuyor. Yoluna giriyor aslında, doğaçlama gidiyor hayat. Ben başak kadınıyım. Organize yaşamaktan yana olsam da, farklı yollardan devam etmek zorunda olduğum oluyor.

Benim mucizem, hayatımın en büyük sürprizi, hediyesi, yaşama sevincim, annemi daha iyi anlayışım, hayata daha fazla tutunuşum, OĞLUM. Her fırsatta ona varlığı için teşekkür ettiğimi bilmesi için hatıralar bırakmak istiyorum. Büyüdüğünde okusun, hatırlasın istiyorum. Rabbime şükürler olsun bana en büyük hediyeyi verdiği için, oğluma çok teşekkür ederim muhteşem varlığı için.

Bugün güzel mesajlarıyla, telefonlarıyla, varlığıyla yanımda olan bütün sevdiklerime çok teşekkürler ama biri var hayatımda ki ne kadar teşekkür etsem boş. En büyük korkum bir gün ona yanlış yapmak.

 Göktuğ doğduğunda kucağımıza alamadan yoğun bakıma yaşam savaşına göndermiştik. 8 kötü gün… Annemle hastanenin bahçesinde oturuyoruz. Ben hüngür hüngür ağlıyorum ama ilk defa yaşadığım duygularla. Kazandığını sandığın anda kaybetmemek için dualarla, hiç kucağına alamasam da anne olarak…   Anneme dedim ki; dayanamıyorum, nefesim kesiliyor, ağlama demeyin bana, isteyerek yapmıyorum, sen dedim nasıl dayandın, kardeşimle ben hastanede yatarken.  İşte annelik böyle bir şey dedi, dayanıyorsun, Allah öyle büyük bir sabır veriyor ki, nasıl oluyor anlamıyorsun ama dayanıyorsun. Sen de annesin artık, dayanacaksın her şeye, daha neler yaşayacaksınız kim bilir.

 Hani insan ağlamak ister ama o anda ağlamaman gerekir, kendini tutarsın, boğazında düğüm düğüm olur ve sesine yansır, konuşurken titrersin, içine akar gözyaşın ama ağlamamalısın. İşte annem için öyleydi o an. Şimdi onu daha iyi anlıyorum. Ben kendi yavrum için hüngür hüngür ağlarken, o kendi yavrusu karşısında erirken, onu dik tutması, sağlam tutması gerektiği için içine akıttı gözyaşlarını. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ANNEM. HERŞEY İÇİN. VARLIĞIN İÇİN, YANIMDA OLDUĞUN İÇİN, BENİM ANNEM OLDUĞUN İÇİN, HAKKI ÖDENEMEYECEK BÜTÜN FEDAKÂRLIKLARIN İÇİN. VE BEN İYİ Kİ DOĞMUŞUM, İYİ Kİ SENİN KIZIN OLARAK DOĞMUŞUM. GURUR DUYUYORUM SENİNLE.

NİCE MUTLU, GÜZEL YILLARA TÜM SEVDİKLERİMLE GİRMEYİ DİLİYORUM.

 PARA MI ? KİM İSTEMEZ, KİM DİLEMEZ Kİ DEĞİL Mİ? ÇOK PARAM OLACAKSA BİR GÜN ŞU ANKİ DUYGULARIMI ALMASIN RABBİM Kİ BEN BÜTÜN KİMSESİZ ÇOCUKLARA DESTEK OLABİLEYİM, YÜZLERİNİ GÜLDÜREBİLEYİM. YOK, YOLUMDAN ŞAŞACAKSAM VERME ALLAHIM BOŞVER, BEN BÖYLE DAHA MUTLUYUMJ .

AMA HER YENİ YILDA, DOĞUM GÜNÜMDE EN BÜYÜK, EN İÇTEN DUAM, SAVAŞLARIN OLMAYACAĞI, ÇOCUKLARIN TÜM KÖTÜLÜKLERDE, TACİZLERDEN UZAK TERTEMİZ BİR DÜNYADA YAŞAMASI DİLEĞİYLE…

Hiç yorum yok